Sjuk. -.-'

Kunde inte uppdatera igår kväll för direkt när jag kom hem från Kalmar, så gick jag och la mig.
Mådde illa, hade ont i huvet & är förkyld. Sov några timmar, sen kollade jag på en film & sen gick jag och la mig igen.
Så nu vet ni, iallfall.
Köpte inget speciellt i Kalmar. Objektivet hade dom inte hemma, så det kommer på onsdag. Sen fick vi en hårddisk till datorn. Känns väldigt bra att alla bilder & minnen är skyddade. Puh!
Idag ska jag inte göra så mycket. Mår fortfarande inte bra. Men måste fixa stallet & så. Sen ikväll rida Riski & Ra.
Tror jag ska ta en promenad med Curry också. Då blir han ju så himla glad! Älsklingen. <3
Wakinya har vila nu i några dagar, så att ni inte undrar. Men ska såklart borsta henne & pussa på henne. Lilla prinsessan!

Jaja, det var väl allt. Ska försöka uppdatera bloggen mycket idag. Några föslag om vad jag ska skriva om?


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0