Solat, check!

Legat ut och stekt nu i ungefär en timme. Längre än så orkar jag inte. Haha!
Jag blir alldeles för rastlös. Men men.
Nu väntar jag på lite mat, som Stina & mamma håller på med.
Efter det så ska väl Stina & jag rida Riski & Ra tror jag. Det är ju bara bra att rida dom när det är såhär pass varmt, eftersom dom ofta är lite lugnare då.
Ska fixa ett inlägg till er också, hur jag "friserar" mina hästar inför tävling. Har fått frågan om det & det är ju klart att jag lyssnar på mina fina läsare! Ni är bäst!
Annars så lyssnar jag lite på Spotify & har det allmänt chill.
Imorgon så är det planerat att jag ska till Ebba & där träffar man även Therese. Vi ska sova i Ebbas stuga & ha det grymt.

TAGGA INFÖR LÖRDAG, SUPERHELGEN! NU NOLLAR VI DEN DÄR LA´N! <33333333


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0