Sunday, sunday..

Hej bloggen. Vad gör ni idag?
Jag vaknade hos Emma, som sagt. Vi åt frukost & sen gick jag nästan direkt hem, för Emma skulle till jobbet.
Stackarn, hon är tvungen att gå runt i svarta långbyxor+förkläde typ hela dagen.
Kan ju även passa på att säga att det är 28 grader i skuggan här hemma. & jag tror jag dör!
Haha, fast på ett bra sätt. Älska älska älska värmen!
Men ridningen får vänta tills ikväll. Wakinya ska förmodligen gå ett markarbetspass & sen ska Stina och jag bort till Riski & Ra. Uppsittning med sadel & träns står på schemat.
Sen så har även jag, mamma & Stina vart duktiga idag. Vi har börjat plocka ihop lite saker till en Loppis!
Känner mig i ett stort behov av pengar just nu.. Hehe!
Finns så galet mycket som jag vill köpa, bla. en ny säkerhetsväst & en ny ridhjälm. Eller en till menar jag såklart.
Älskar min Charles Owen, men den är lite varm på sommaren & sen vill jag gärna ha lite variation!
Sen min väst håller på att gå sönder typ.
Men nu tror jag att jag ska ringa en kompis & höra om hon har lust att cykla ner till havet med mig. (y)

Puss! :D


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0