Svar från frågestunden!

Jag tar dom nu. Tror ändå inte ni hade tänkt att fråga något mer, haha.

När börja du rida? Jag började rida i januari 2006 på en ridskola här på Öland.

Favorit tävlingsplats? hmm, svår fråga. Jag gillar Vetlanda, Braås, Karlskrona mfl.

När börja du tävla? Hösten 2007

Favorit tränare? Mats, Sylve & Lotta Björe.

varför valde du ridsport? för det måste ju vara något speciellt som gör att du går ut när det är 20 minusgrader ute eller det verkligen spöregnar. Hmm.. Jag tror att jag valde ridsporten för att få känna ett ansvar. Ett ansvar att ta hand om sin allra bästa vän. Att få dela allt med någon & sen såklart är jag en tävlingsmänniska som älskar att vinna, så det kan också var min motivation när jag ska gå ut i 20 minusgrader för att rida. Hästen ska ju vara i toppform! Sen så tycker jag det är så galet kul att utvecklas tillsammans med hästen, så jag har nog aldrig tvekat på att gå ut i spöregn. ;)

 Vad är ditt favorit djur? Är inte det uppenbart, häst såklart. Sen kommer katt & hund.

Vad är din favorit mat? Jag älskar pasta!

Favorit film? Måste nog vara titanic, eller Flicka. Älskar filmer att gråta till.

Favorit serie? Hehe, kollar inte på några serier typ..

Favorit ämne i skolan? Kul att du tar upp skolan såhär mitt i sommarlovet.. Men bild tror jag.

Hur gammal är du? 13.

Favorit sport? Ridsport & hoppning, självklart!

Hur länge har du bloggat? 1 år någonting skulle jag tro..

Vad fick dig att börja blogga? Jag har alltid varit mycket för att skriva dagbok & sånt där. Sen så ville jag visa upp mig & mina hästar. Vill gärna synas. Stolt över mina hästar & vad jag gör!

Om du hade 10 dagar kvar att leva, vad skulle du göra då? Usch, hemsk tanke. Men jag tror att jag skulle åka utomlands med familjen & hästarna (om det var möjligt). Sen verkligen försöka leva livet fullt ut! Sen såklart umgås med mina allra närmsta vänner, som betyder så himla mycket!

Min första header. Fick hjälp av min granne & bästa vän Emma. ;)





Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0