Svar till skogsmullarna..

Vet ni varför jag inte svarade förut? Jo, för att kg har ett annat Li än att sitta vid datorn hela dagarna och ni är inte värda den här tiden men måste bara få säga det här.. På dig låter det som att det är djurplågeri att låta sina hästar stå inne på natten. Tycker du verkligen det? Varför sover du själv inne om nätterna då? Då kan väl lika gärna du gå ut och lägga dig i ett tält resten av sommaren? Jag kan förstå att du har dina skogsmullar ute om natten för att det är skönt att slippa mocka, men jag har mina tävlingshästar inomhus på natten & vad ni tycker, skiter jag fullständigt i.

Kommentarer
Postat av: Sofie & Laura & Fanny

Vadå skogsmullar ?

Våra hästar är faktiskt lika mycket hästar som dina.

Så jag förstår inte varför du kallar dem skogsmullar?

Bara för att dem är lyckligare än dina hästar och går ute på natten och går lite mer i skogen ?



Dina hästar kommer dö tidigt för du sliter på dem så mycket.

Vi är inte ett dugg avundsjuka * ( Din kompis kan ju tydligen inte stava heller. )



Vi har inte heller påstått att det är djurplågeri, och ah.

Du sa att man skulle vara ärlig och stå för sina åsikter, det är exakt det vi gör, och då blir du arg? Vad fan är det för fel på dig kvinna ? ;)

Vi menar inget illa men det är sant, och sen så tog du bort filmen när du piskade curry ?

Isåfall om du inte gjort det kan du ju lägga upp den på bloggen igen så alla får se vilken duktig ryttare du är som gör allt för att få en blågul rosett.



Våra hästar är fan inga skogsmullar, du kan snacka hur jävla mycket skit om mig och Laura om du vill, men inte om våra hästar.

2011-07-14 @ 14:05:44
URL: http://skoogsmuullarna.blogg.se/
Postat av: Din Emma. <333333333

Dom är ju helt störda!? Hur fan vet dom om dina hästar mår bra av att gå ute dygnet runt? suck

Hur vet dom att deras hästar är så lyckliga?

Du är bäst, det vet du! Dina hästar kan inte må bättre! Du lägger ner hela ditt liv på dom. Kolla bara på hur mycket Curry har förändrats!



Jag älskar dej. <3



2011-07-14 @ 17:08:51
URL: http://emmaoholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ge er nu har de gått i överdrift lägg ner tid på något annat , för vi vet vilka ni är så det är ju bara att anmäla detta. för så som ni håller på nu är absolut inte okej!!

2011-07-15 @ 00:44:27
Postat av: Anonym

men ge er nu har de gått i överdrift lägg ner tid på något annat , för vi vet vilka ni är så det är ju bara att anmäla detta. för så som ni håller på nu är absolut inte okej!!

2011-07-15 @ 00:44:55
Postat av: Betty.

Ellen skit i dem!

De tror de är så himla bra och säger att dina hästar inte mår bra.!

hur fan vet dem de!?

Och hörrni skogsmullar, det är fan inget fel på Ellen!

Hon är perfekt precis som hon är!

Så snälla sluta!



2011-07-15 @ 20:45:22
URL: http://bettyengstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0