TisdagKväll, hemma.

Emma kunde inte komma då hon mådde väldigt dåligt. Stackars Emma Pemma! <3
Krya på dig gumman!
Sitter & äter lite popcorn med the family. Heeeelt okeyy! ;)
Snart ska jag ut till stallet och ta in mina fina ponnys & ge dom kvällsmat.
Kom just att tänka på hur mycket jag älskar mina hästar.

Ni är verkligen b.ä.s.t. Utan er vid min sida så klarar jag mig inte. Jag älskar er obeskrivligt mycket.
Ni är inte mina bästa vänner, ni är så mycket mer.
Jag kan inte ens gå utan er luft i mina lungor. I LOVE YOU! COURIER BOY♥ ROSENBORGS WAKINYA♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jätte fin blogg!



Sista bilden i det här inlägget. Vart har du köpt det schabraket, och funkar detbra, för har för mig att det är läder på det. Men det kanske inte är det på ditt? :)

2011-07-10 @ 20:20:22
URL: http://ourcombination.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0