Under the coconut tree..

Hej söta bloggläsare. Mår ni bra?
Jag mår iallafall super bra! Statistiken ligger på topp också, stort + till er. Glöm inte att kommentera bara.. ;)
Igår kväll var jag & Stina med Emma. Vi följde med när hon red Zorro & sen löshoppade vi hennes treåring lite. Det gick jätte bra, han är så himla söt!
Efter det gick vi in & kollade på film, 2012. Riktigt bra, men lite överdriven enligt mig!
Sen så gick jag väl och la mig runt halv 1.
Idag sov jag till halv 10, längre än vad jag nånsin sovit till. Hehe, jag är morgonmänniska.
Gick upp, åt frukost & sen ut och rida Curry. Han var såå glad idag, lillskiten. Jag älskar dig!
Och nu sitter jag här.
Idag får jag se vad som händer. Ska rida Wakinya, Riski & Ra. Blir nog toppen, som vanligt!
Fint väder idag också, så hoppas på att hinna sola lite.
I eftermiddag kanske det blir att träffa Emma igen. Wihoo!
Bloggen ska jag försöka hålla bra uppdaterad idag, så kolla in ofta & kommentera.

Kram på er lovely bloggläsare! <3

 oj, breddad oxer till max.

Kommentarer
Postat av: therese.

Du tar som vanligt den allra vackraste bilden på mig gumman. ! :* <3

2011-07-19 @ 21:07:11
URL: http://gatess.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0