Varm oboy med vispgrädde!

Det satt perfekt i detta skitväder. Har iallafall varit ute och fotat Stina & Milda & då regnade det faktiskt inte.
Wow!
Ååååååh, jag har ont i min hals. Dumma hals! Varför måste man ha hals egentligen?
Kan inte huvet sitta direkt på överkroppen, haha! Okej, DÄR spårade inlägget ur.
Men nog om det.
Sitter och kollar på teve, Hawaii five 0. Något som pappa ville se, bläh.
Fast jag har ju inget annat förslag egentligen. Får väl lägga mig i sängen & sätta på en film istället.
Orkar inte göra någonting mer idag.
Imorgon är det "dagen innan tävlingen" & då blir det att putsa alla grejor & packa in i sadelskåpet.
På kvällen ska jag borsta ponnyn NOGGRANT! Minst en timme. Ta på lite glans & ja, allmänt småfix! Vilket jag tycker är riktigt kul + mysigt.

Jaja, nu ska jag leta upp en bra film & lägga mig i min sköna säng & sen sova!
& vet ni? Nu funkar det att skicka sms igen, äntligen! <3


You are the worlds greatest.

Kommentarer
Postat av: Lisa Latoya Johansen

HeiHei :) Alt er bra her :) fin blogg

2011-07-21 @ 21:36:53
URL: http://vima2k.blogspot.com/
Postat av: amelia

sv: Hihi, sötnos jag ska verkligen ta vara på tiden! Nä, tyvärr kan jag inte smsa, men det går att messa/ringa till mig ifall det är någonting viktigt!

Saknar dig gumman! <3

2011-07-22 @ 16:35:39
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0