Vart i tryggestad & fixat.

Kom hem för någon timme sen. Åkte direkt ut till stallet & gav ponnysarna kvällshöet.
Sen gick jag in & har suttit vid teven & tjockat i mig godis hela kvällen. Men det är ju faktiskt fredag.
Imorgon är det alltså dressyrtävling med Wakinya.
Tror inte att ni har missat det? Men jag startar inte förrens typ tjugo i 6 på kvällen.
Hehe, men har iallafall putsat alla Wakinyas grejer. Ska bara putsa mina stövlar också!
Sen så har Stina & jag färgat ett par sporrar guldiga, som jag ska ha till min outfit imorgon.
Riktigt coola blev dom!
Färgade även ett par boots & ett spö guldigt. Hihi.

btw, tack för alla kommentarer, fortsätt så & statistiken höjs också. Gutt! :thumbup:


Safir & jag, sötnosarna..


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0