Wakinya 10/6-11

Red markarbete + gymnastikhoppning. Framridningen gick ut på att få henne lösgjord & sen så småningom plocka upp formen lite.
Shit, vad fin hon var, men guuuuuud så laddad! hehe.
Busponnyn. Sprang iväg som en tok & "bump-språngade" så fort jag lätta liite på tygeln. Men jäklar vilket tryck hon fick i steget iallafall!
Sen började jag med bommar & små hinder. Hoppade även en studsserie. Har inte så mycket mer att säga..
Ponnyn jobbade på & var hur fin som helst!
I slutet hoppade jag två språng, ett på en meter & ett på 1.15! Lätt som en plätt ska Wakinya! :D

Nu taggar vi Ölandsmästerskapen till helgen! Dressyr LB på Lördag & hoppning LB på Söndag.
Vann ju kombin där förra året med Curry, så jag måste ju försöka försvara min titel! <3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0