Wakinya 19/7-11

Skulle ridit ett jogging-pass men det blev lite hårdare än så.
Wakinya var väldigt stel i början så det blev vääldigt mycket serpentiner & lösggörande arbete.
Försökte verkligen att lossa henne. Det gick inge vidare faktiskt.
För så fort jag lättade lite på handen körde hon upp huvet & drog iväg. -.-'
Därför fick vi ta itu med det. Blev den typisk diskussionen om "vem som bestämmer". Jag tror att jag vann. Haha!
I slutet gick det ändå hyffsat bra & Wakinya hade lugnat sig lite grann.
Hade spö idag, för jag ville träna lite på snabba reaktioner, men jag skulle aldrig tagit spöt.
För shit, vad hon baaaaara ville springa iväg.
Aja, tar nya tag imorgon & då ska hon få galoppera av sig! ;)


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0