Wonderful!

Mår så galet bra just nu. Idag.
Har varit hos Riski & Ra idag. Jag skrittade barbacka på Riski med träns. Stina gick såklart bredvid och höll i grimskaft. Mest för att försöka göra henne liite styrtam.
I början var det helt hopplöst. Hon tyckte det var hur konstigt som helst med bett & allt i munnen,
men efter ett tag gav det faktiskt med sig lite.
Ra sadlade vi & så satt Stina på honom och skrittade lite. Han var spänd i början, men blev allt eftersom lugnare & då gick det riktigt bra. Duktiga pollar!
Sen så har jag ridit Wakinya idag också & shit, vilken känsla jag hade idag. Vi är ett team.
Annars så har jag inte gjort så mycket än så länge. Ska snart käka lite.
I eftermiddag ska jag till systrarna Kraaijenbrink! & det kan ju inte bli annat än grymt. :D

That´s my life today & i love it!
Puss på er sötisar.

Ingen bild då jag sitter vid cepe datan som jag kallar den, hehe.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0