An awesome day!

Haft en chill & riktigt bra dag. Skolan gick snabbt. Slutade tjugo över 2 som vanligt på måndagar.
Hade ingen vanlig lektion. Bara en massa kul! (y)
Amelia & jag var även ute och gick i skogen typ aslångt. Duktiga tjejer!
Therese var hos tandläkaren, annars hade hon såklart också vart med. ;)
Efter skolan följde Ebba med mig hem & vi har gjort allt och ingenting. Bakat pizza som blev riktigt god faktiskt.
Lyssnat på musik på mitt rum & snackat.
Älskar dig gumman! ♥
Hästarna vilar idag, så nu ska jag gå in till Emma & vi ska bada. Mysigt. Behöver verkligen träffa henne!

Imorgon är det skolavslutning, sen börjar SOMMARLOVET! :D
underbart vacker bild på vacker tjej, eller?

Kommentarer
Postat av: Diin Emma <3333333

Den vackraste! <3333333333333

2011-06-13 @ 23:23:16
URL: http://emmaoholm.blogg.se/
Postat av: ebba

2011-06-15 @ 22:54:55
Postat av: ebba

haha, råkade kommentera tomt :s

men jag älskar dej gumman, glöm aldrig det! <3<3

2011-06-15 @ 22:56:08

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0