Dagen än så länge.

Idag vaknade jag halv åtta utav att någon ringde. Jag hann dock inte svara förrens dom la på, men iallafall. Jag gick ut till hästarna & gav dom frukost.
Sen efter dom hade ätit så släppte Stina och jag ut dom och mockade m.m.
Sen tog vi tag i foderkammaren. Tog ut allt, foderhinkar, bänk m.m.
Efter det så skrubbade jag mer eller mindre golvet & diskade foderhinkar & sånt. Sen så satte vi in allt igen på sin plats typ. Slängde även en hel del..
Finns alltid en massa skit, som man samlar på sig! ;)
Sen så har jag & Stina vart ute och cyklat typ 4 kilometer. Överskotts-energi?
& så har jag gått en runda med Zorro mannen. Mina hästar har ju några dagars vila nu, som sagt.

Nu sitter jag & Stina på altanen & ska kolla på lite schabrak & sånt. 
Senare ska jag ut tills stallet & borsta älsklingarna, puss! :*


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0