Dagen, med mera typ?

Haft ännu en riktigt bra dag. Älska älska älska sommarlov.
Red Zorro på ridbanan & hoppade lite. Gud, vad duktig han var!
Så positiv och pigg. Hoppade bana idag & studs och sånt. Han tyckte det var jätte kul & ja, det märktes! :D
Sen har jag ridit Curry, skrittat Wakinya.
Stina & jag har också bakat glass. Eller säger man "bakat" glass.. Hm.. Ja, vi har gjort glass iallafall! & den blev awsome!
Ikväll fotade jag Stina & Safir när dom hopptränade. Safir var super fin & pigg & glad! Helt otroligt att han kan vara 22 år! Ser ut som 10! (y)
Imorgon är det Midsommar-afton & vad gör man då? Äter god mat! (y) haha, men typ. & umgås med massa folk... Men jag ska såklart också rida mina älsklingar! Dagen blir nog inget annat än bäst.
På måndag så börjar mitt, Stina & Emmas ridläger.
Det kommer 5 (?) goa tjejer hit & vi ska i tre dagar rida, bada & bara ha det guttans! Förra året & förförra året blev det jättekul & det blir nog inte sämre detta året.
Dock så kommer bloggen förmodligen inte uppdateras. Tror vi ska ha dataförbud, för man ska ju faktiskt passa på att umgås & hitta på något. Inte sitta vid datorn.
Mobilbloggar kanske i smyg, haha!
På söndag förresten så kommer två 4-åringar hem hit som Stina & jag ska ha som projekt i sommar. Dom är inte mycket hanterade över huvudtaget så det kan bli spännande! Mitt första sommarjobb, om man nu kan kalla det sommarjobb, men iallafall!

Jag känner på mig att denna sommaren kommer bli en utav dom bästa, :D


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0