En dag kvar.

Shit, sommarlovet är nära nu. Läskigt nära..
Eller vad snackar jag om, det är inte läskigt bara sjukt UNDERBART! :D
Gud, vad jag har längtat efter detta eller.
Fast måste ändå säga att mitt år som elev i 7D har gått galet snabbt. Mycket kul har hunnits med.
& man ska inte tala om hur många underbara människor jag har lärt känna!
När jag tänker efter så är jag väldigt glad över det här läsåret. Jag har vuxit som människa känns det som.
Till hösten tar vi nya tag. Då är det betyg också..
Äh, det är väl bara att köra på & hoppas på det bästa! Jag tänker inte anstränga mig mer än nu bara för att det är betyg. Jag bryr mig ärligt talat inte särskilt mycket.
Jag lever nu & jag kommer ändå inte söka till någon hög & avancerad utbildning när jag blir äldre.
Tvärtom! Jag lever för hästarna & kommer alltid att göra det.
Tror inte man behöver några vidare betyg för det faktiskt. Sen är det klart att jag inte skiter i skolan fullständigt, men det gör jag väl inte nu heller?
Till hösten börjar vi alltså åttan, shit. Är jag så stor? hehe.
Det finns en massa folk som säger att 8:an är det jobbigaste året & bla bla bla..
Men hur mycket svårare kan det vara än alla andra år i skolan liksom? Jag kör på som jag alltid har gjort & hoppas på det bästa. Mer kan jag inte och tänker jag inte göra.
nog om det.

Efter sista skoldagen för terminen (är jag jobbig eller?) så ska Ebba följa med mig hem. Yeaaaaaah!
Vi kommer väl ha det lika gutt som alltid! (y) Spela wii, baka pizza, sola.. Inte vet jag. ;)

Just nu, är jag lycklig.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0