Gästbloggare nr 1

Hej alla Ellens läsare ! :D

Mitt namn är Stina Persson, även känd som Ellens storasyster ! Jag är 16 år och delar intresse med Ellen: Hästar & Ridsport där både jag och hon satsar fullt ut !
Tillsammans har vi, som ni säkert vet 4 ponnysar. Milda & Köhls Safir heter mina två som jag tränar och tävlar med. Safir är en valack på 22 år, men pigg som en 10-åring :)
Safir och jag har tävlat, och nollat upp till lokal LB (90cm). Nu tävlar jag inte honom så mycket pågrund av hans ålder, men någon LD, LC då och då.
Milda är ett 11-årigt sto som har varit i min ägo sen 1½ år tillbaka. Jag och Milda har hunnit nolla med placering upp till LA (110cm). För tillfället är Milda inte riktigt igång efter att hon har behandlats för borelia (fästingsjukdom).
Men snart är vi back on track igen !
Ibland händer det faktiskt att jag rider Ellens ponnypluttar också ! Jag & Curry tävlade tex. div 2 hoppning tillsammans i höstas, och nyligen vann jag och Curry en LC+5 stilbedömning !
Jag har dock blivit för lång för Curry nu, men rider han ju mest här hemma.
Wakinya har jag än så länge bara ridit här hemma men nån tävling tillsammans ska det väl bli nån gång !
I sommar (dvs nu... eller snart iallafall) kommer det hem två C-ponnysar som jag & Ellen ska ha som ett litet projekt. De är 4 år vardera och har i stort sett inte gjort NÅGONTING. Så det blir att börja om från scratch liksom :) Kommer bli jättekul och vi kommer förhoppningsvis lära oss massor !

Enligt mig så är Ellen och jag väldigt bra systrar och jag tycker inte vi bråkar sååå ofta iallafall med tanke på hur ofta vi är tillsammans (fasst det tycker nog inte mamma) haha.
Men hur som hellst så gör vi nästan allt tillsammans, har samma smak på saker och ting, tycker samma saker är kul (tror jag) och så "delar vi på" de flesta kompisar :)

Nu har jag inget direkt mer att skriva så jag slutar väl här :)
Tack Ellen för att jag fick gästblogga hos dig på din blogg ! <3

Hur som hellst så kan ni ju checka in min blogg: stiiinapersson.blogg.se !
och följ gärna min blogg via bloglovin ;)

 jag & Safir


 Tess, Ellen & Jag

 jag & Milda

 jag & Wakinya

 jag & Curry-mannen


Tack för mig :D Kram på er <3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0