Gästbloggare nr.2

hej!

jag är en av dom som fått äran att gästblogga här på ellens blogg,alltid roligt att få gästblogga. men iaf får väll berätta om mig själv eller något sådant?

jag heter iaf Carina Svensson och är född -97 och är alltså 14 iår och jag går i 7:an i Madesjöskolan i 7B som dock inte är världens bästa klass men det är en annan historia.
jag bor utanför nybro i en håla som kallas örsjö,där bor jag med mina föräldra och mina 2 syskon,har även mina hästar här hemma. kan berätta lite om dom.

Zac är min maxade d-ponny som jag tävlar hoppning med,just nu hoppar jag han på LA-nivå.och årets mål är kvala till MSVB och starta det även. zac har jag haft i lite mer än ett år nu och han är världens bästa ponny enligt mig även om han är världens tönt.


Celtic Magic ''kelly'' är min andra d-ponny som jag delar med min syster,hon är 21 år gammal men är som en 3-åring.Kelly är min fälttävlansponny och är grym på det ska ni veta! hon har jag bara ridit i år men har endån hunnit starta några få hopptävlingar och även 2st fälttävlan, en p70 och även p80 och årets mål är att starta p90 men måste då få en godkänd till i p80. hon är dö go och man kan inte motstå hennes sjukt gulliga ansikte!



Käxgöls Petronella ''Nellan'' är min gamla tävlingskamrat som jag endast rider hemma nu för tiden och har kul med. hon är en c-ponny på mankhöjden 138,0 och är född -93. har tävlat henne upp till LB hoppning och fälttävlan p70.



det var allt för mig och hoppas ni inte tyckte det var allt för tråkigt :)
Om ni vill läsa mer om mig så hittar ni mig på min & min kompis blogg -->www.ryttareochhast.blogg.se<--

/ carina, www.ryttareochhast.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Julia Michelsen

hej igen ! :)

Förstår att du inte vill låna ut honom och så.. Det kan ju hända grejer som egentligen inte ska hända. Jag kan inte lova att han kommer ha det jätte bra och att det aldrig komma hända något för det vet jag ju inte.



Jag är intresserad, dock inte på att köpa honom då. tyvärr.

Han verkar vara en rolig och härlig ponny iallafall.



Självklart kan jag det :)

Det kommer ett mejl senare.

Mvh

Julia.

2011-06-27 @ 14:13:40
URL: http://jjuliamichelsen.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0