Gästbloggare nr.3

Här är Currys förra ägare & jag tyckte det kunde vara kul för er att veta lite om henne! ;)


Ja ni kan väll kolla min blogg också?=D Hade varit trevligt:)

Jo jag heter felicia och tävlar också då:D Jag har tävlat med mindre ponny upp till Msv B Nationell Grand Prix:D Sen har jag imprensip inte haft någon "duktig" ponny, förutom Curry då:D
Vi hade ju honom i 1 år nästan :D men det passade inte riktigt eller så:) Men sedan såldes han till Ellen Persson och allt blev Perfekt efter mkt träning:D
Jag Själv fotar ganska så mycket och har en hemsida och två bloggar :D :D Ni får jätte gärna besöka dem :D Och nu så när det börjar gå bra för mig så har jag 2 hästar en Dponny welsh cob Hörbergets Calypso och Hilda, Hilda är en 5 åring :D Jag har tävlat båda i lb regionalt:P och nu så har vi hittat en storhäst så blir första och sista sommaren med Calypso:D

Här är mina sidor och annat där ni kan hitta mig=d<3

www.123minsida.se/FeliciaLagerkvistfoto

www.felicialagerkvist.devote.se

www.Djurfotografen.devote.se

Kraaam Ellen<3<3<3



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0