Hemma, rida, regn. -.-'

Kom hem från Ebba vid kvart i 12 ungefär. Har haft det riktigt kul! :)
Satt vid teven någon timme när jag hade kommit hem, då jag var trött. Även fast Ebba & jag gick upp vid 11..
Hmm, trötta tjejer?
Sen så gick jag & Stina ut och red Zorro mannen. Det gick jätte bra! Han är så kul att rida, för man märker att han verkligen vill jobba. Och han blir så himla glad när han får uppmärksamhet!
Sen så slappade jag lite till.
Nu har jag precis vart ute och tagit in hästarna & gett dom mat. Det regnar & regnar..
Tar det aldrig slut? Aja, snart ska jag väl ut och pyssla om mina pollar. Får se om det blir att rida idag..
Hade tänkt att skritta en runda med båda, men jag tror inte att dom uppskattar det i det här vädret.
Så det blir nog att bara borsta & massera lite. & pussa på dom såklart! (y)
Pappa har ringt till Birger. Så förmodligen imorgon kväll åker vi och kollar på vilka hästar vi ska rida till i sommar! Gah, vad spännande! Det kan verkligen bli vad som helst! Det blir mitt "sommar-jobb".

That´s it. Kiss & Hugs!


Bild från förra året.
JAG VILL HA VÄRME NU! Skulle inte tacka nej till typ 30 plusgrader?
c


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0