Mobilblogg - bilen

Nu är jag påväg hem från en riktigt riktigt lyckad träning! Wakinya hoppade galet bra & jag har lärt mig massor. Åh, Lotta är en sjukt duktig tränare. (y) :D nu har jag lite mer koll på hur jag ska träna hemma & hur jag ska rida på tävling. Jag vet att det låter konstigt hur långt man kan komma på bara en träning. Men denna gången känns det verkligen värt alla pengar & jag är GLAD! Min ponny är världens finaste & hon gör alltid sitt bästa! Även fast hon har hoppat väldigt mycket på senaste tiden så gav hon allt idag. Bara för min skull & för att hon tycker det är så galet kul att hoppa! Vi kommer gå långt, det vet jag! <3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0