Nästa tävling.

Tävlingen är nästa helg.

Nästa tävling blir i Växjö. Tror det kan bli riktigt kul. Har aldrig vart där faktiskt.
Jag älskar att tävla på nya ställen. Alltid lika spännande att se hur allt ser ut & framför allt se hur hästen trivs där!
Från början var det tänkt att jag skulle hoppa Curry där & Stina Milda.
Men nu eftersom Milda ska bli behandlad för borelia bestämde vi sähär istället.
Jag hoppar Wakinya LC+5 (stilbedömning), LB & Stina hoppar Curry LC+5, LB.
Stina hoppade div2 i höstas med min lilla Curry man, så det ska nog gå bra. Dom har alltså hoppat LC+5 tillsammans innan! Så det blir debut.
Stina har ändå velat hoppa någon LB med honom innan han säljs och det ska hon väl få göra.
Tyckte att det passade bra.
Själv tycker jag att det ska bli väldigt spännande att hoppa stilbedömningen med Wakinya.
& sen behöver vi ju så mycket rutin vi kan få på LB innan Börjes och allt. Men det berättar jag mer om en annan gång.

Tagga! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till ! :D // Sofie

2011-06-14 @ 13:26:10
URL: http://skoogsmuullarna.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0