Ölandshoppet 2011, Lördag.

Denna dagen hoppade jag LC, LB med Wakinya & LB med Curry.

Wakinya, LC A:0/A:0
Framridning+Framhopning gick strålande! Inget att klaga på!
På banan fick jag ett skitpet på tvåan. Lite slarv av Wakinya, men sen så jäklar lyfte hon på benen..
Lite föör mycket ibland, men jag fick in ett bra flyt & nollade resten!

Wakinya, LB A1:A
Framhoppningen gick bra, men hon överhoppade sig lite.. Vilket inte är positivt då hon blir så snabbt trött..
På banan blev det lite samma sak, men jag tyckte att vi löste det bra, Wakinya & jag.
Vi nollade iallafall & gud, vad glad jag blev! Sen senare var det dags för omhoppning.
Då höjde dom 5-10 cm. Gick in & satsade lite väl mycket. Hoppade ett hinder väldigt snett & då blev Wakinya väldigt förvirrad & petade..
Resten gick skit bra!


Curry, LB A1:A
Har verkligen inget att klaga på.. Framridningen gick galet bra.
Han var laddad & jobbade bättre än nånsin! På framhoppningen så hoppade han avspänt & fint!
På banan så gick allt som tåget. Curry hade fin bjudning & hoppade jätte bra!
Sen så slarv-petade han ett, men "skit samma" tänker jag. Han var suuper fin!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0