Ölandshoppet, Måndag.

Det var egentligen inte meningena att jag skulle hoppa regionalt med Wakinya denna helgen, men eftersom det gick så himla bra i Lördags så tog jag en regional LB idag (måndag).

Wakinya LB A:0/A:0
Hon kändes pigg & fräsch på framridningen. Framhoppningen gick strålande!
Hon överhoppade sig inte alls mycket & jag fick några ruskigt bra språng.
Sen går vi in & gör våran BÄSTA RUNDA NÅGONSIN! Dubbelnollar! :D
Blev tyvärr ingen placering, men jag red baara för nollan idag & den satte vi ju klockrent! Kändes jätte lätt & jag blev så himla glad. Nu är vi pågång, Jag & Wakinya. Nu får ni akta er!


Curry LA A:0
Drar ett streck över denna klassen. Curry dummade sig & jag kunde inte göra något åt det..
Något var det som satte stopp för han.
Vi kom iallfall nolla till sjätte hindret där det bara inte gick mer..

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0