Projektponnys.

I måndags hämtade vi hem projektponnysarna. Vi åkte först dit & valde ut utrustning.
Sen så hjälptes vi (jag, Stina, Mamma & han som äger hästarna) åt att lasta dom.
Det gick faktiskt ganska bra tycker jag.

Det är en valack, som är väldigt hingstig som heter Ra. Han är svart. 3 år.
Ser lite ut som en frieser. Hehe. Väldigt snygg. Långa ben. Inte hanterad alls mycket.

& så är det ett sto, som heter Riski. Hon är mörkbrun, 4 år. Riski är väldigt välformad,
och ser äldre ut än 4. Hon verkar ganska lugn till temperamentet, men ändå vaken liksom. Inte hanterad.

Vi har på dom här tre dagarna bara borstad dom & pussat på dom.
Bilder kommer imorgon, då måste jag ta med mig kameran till deras hage!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0