Sommarlov.

Nu är alltså allt klart. Även skolavslutningen. Så nu väntar ett underbart sommarlov!
Kan inte bli så mycket bättre.
Efter avslutningen så åkte jag, stina, mamma, pappa, marie, martin, mia, wilmer, victor & farmor hem och åt.
Jättegott! (y) Till efterrätt jordgubbstårta med massa grädde. Me like! ;)
Sen lekte jag lite med Wilmer & Victor. Sen väntade stallet!
Vart ute och ridit Wakinya. Snart ska jag även ut och rida Curry, men jag tyckte att dom skulle få äta först.
Annars så är det väl inget speciellt som händer än så länge.
Ganska skönt att inte veta riktigt vad som ska hända. Jag gör bara det jag känner för!

Puss på er & glad sommar! (a) <3

lite bilder från dagen kommer senare.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0