Tävling 18/6-11

Tävlade med Wakinya idag i Växjö. Det var en regional ponny hoppning.
Det var första gången jag var där. Tycker att det är en riktigt mysig klubb! (y)

Lc+5 Stilbedömning
Framridning & framhoppning gick bra, men inte mer än så. Jag vågade inte riktigt släppa på henne så mycket som hon behövde.
På banan sen tycker jag att det gick bra. Fast jag satte henne nära på nästan varje hinder vilket blev jobbigt för henne, men vi nollade iallafall! Och det var en bra skolrunda! Fick inte världens bästa stilpoäng då det blev lite orytmiskt.


LB A:0/A:0
Framhoppningen till den klassen gick galet bra! Jag hittade avstånden mycket bättre än till förra klassen.
På banan gick också allt bra, nollade grunden klockrent,
sen på tredje sista hindret i omhoppningen blev det lite missförstånd så vi fick ett skitstopp, men riktigt nöjd med den här rundan! :)

Stina hoppade Curry & vann LC+5, GRATTIS! :D Fick vinsttäcke & allt!
Sen innan vi skulle åka hem så skulle jag ta ett kort på Stina och Curry med täcket på, men då när Stina satt upp på täcket så skenade Curry iväg över hela parkeringen.
Som tur var fick Stina stopp på honom, men jag blev lite rädd. Knasponny!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0