Wakinya 10/6-11

Red ut i 45 minuter. Hon var konstig idag..
Först när jag skrittade fram så var det vattenpölar över hela gatan & Wakinya stannar. Hon bara vägrar att gå där.. Jag vet att man inte ska ge upp, men det var meningslöst.
Jag ville inte bråka med henne. Då förstörs hela ridturen..
Så jag tog en annan väg, men var ändå tvungen att sitta av & leda henne en bit. Wakinya var så himla spänd.
Sen när jag började trava så var hon galet laddad. Shit, vilket steg hon fick!
Jobbade fint i formen också!
Sen att hon studsade hit & dit är en annan sak. Jag vet inte riktigt vad det var med henne idag.
Så spänd har hon aldrig vart! Men i slutet slog det över & hon blev bara jätte het! & det var lite kul faktiskt. :)
När jag väl kunde fånga upp all energin så jobbade hon suuper!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0