bara en vanlig tisdag..

chacha bloggen!

Dagen började som vanligt med att ta ut hästarna, mocka & väga upp höet.
Sen tog jag bussen till skolan.
I skolan träffade jag som alltid mina cheyyor.
Gjorde ett fysik-prov som gick ganska bra. (yy)
Hade en brandövning, och brandlarmat tjöt sjukt jobbigt. o:
Tror nästan att jag har fått tinitus.
eller kanske inte?
& så har jag frusit enormt mycket.
Såhär kallt har det inte vart på typ 2 veckor.
Oh my god!
Spelade tennis på rörelsen, och jag var grym!
eller ?
På svenskan blev Amelia & jag inlåsta på toan,
haha. Fyfan va kul! ;)


Direkt efter skolan gick jag direkt ut till stallet,
& där har jag tillbringat min eftermiddag/kväll fram tills nu.


Pyss.




Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0