bloggning innan skolan. (y)

Godmorgon sweeties.
Jag har precis varit ute i stallet,
och tagit ut älsklingarna.
10 över 7 går jag mot bussen.
Hoppas på att jag ska få träffa Amelia idag!
Shit, det känns som evigheter sen vi träffades. o:
I eftermiddag ska jag först rida Wakinya här hemma,
sen åker jag till ridhuset med Curry.
Han behöver verkligen ridas igenom någon gång denna veckan.
Imorgon är det markarbetsträning med Wakinya.
Kommer bli riktigt kul.
Jag är sjukt taggad på att stärka henne i traven och galoppen.
Om jag får riktig koll på henne,
kan vi nå dom högsta klasserna!

aja, skickar en hälsning till Emma som ligger sjuk..
kryaa! <33333333333333333333333333333


pussssss.

ja, jag gillar att vara oseriös! (a)

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0