Det här får mig att gråta.

Jag vet inte om jag har tagit upp det här på min blogg..

Det är egentligen många saker som får mig att gråta, sorgliga filmer, dåligt tävlings och tränings resultat, när jag blir rädd kan jag börja gråta osv.
Men det är 2 saker som jag gråter ännu mer utav.

Det första är att jag börjar växa ifrån Curry. Jag ska förmodligen sälja honom i sommar..
Han har verkligen betytt enormt mycket för mig.
Min första häst var ett litet gotlandsruss, som var ganska okomplicerat att rida, och ta hand om.
Sen när jag fick dig, började ett helt nytt liv för min del.
Du var rädd för alla, och du var rädd för mig. I början när jag hade dig fick jag inte komma in och ta dig i boxen..
Eller jag fick ju tag på dig tillslut, men du ställde dig långt in i boxen.
För att du var rädd för att bli slagen, som du har blivit i din uppväxt på Irland.
Det tog ett helt år innan du blev glad när du såg mig, och någonstans där lärde du mig så himla mycket.
I ridningen, men framförallt i hanteringen av hästen.
Nu har jag haft dig i över 2 år, och du har lärt mig så sjukt mycket.
Vi har utvecklats tillsammans, och jag tror inte att jag någonsin kommer hitta en häst som du.
Du är speciell, och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
Gubben, jag älskar dig och kommer alltid att göra!
Så när jag tänker på att sälja dig till någon annan, och att du kommer få kämpa med att få förtroende för någon annan blir jag så himla ledsen.
Men glöm aldrig att jag är sjukligt glad över tiden vi har haft tillsammans, och tiden vi har framför oss. <3


Det andra är att en mycket nära vän till mig ska flytta.
Hon ska flytta ända till Stockholm. Vi brukar nästan alltid träffas varje dag, och jag har haft så grymt kul med den här tjejjen. Det är inte klokt. När hon flyttar, så kommer en del utav mitt liv, min vardag att försvinna.
Allt kommer att förändras.
Men jag hoppas att du kommer att få det bra gumman.
Jag älskar dig, och kommer alltid att göra det.
jag nämner inte namn, hon vet att det är hon jag menar. <3



Kommentarer
Postat av: madde

sv: hihi, jag gör inte så mycket nu, sitter och flinar som en idiot. Är så himla glad hihi:D själv?



Åh, du har ändrat headern, eller hur?! Jag såg det direkt. Tror jag har ett sjätte sinne eller något, märker direkt om något är annorlunda (A) ♥

2011-03-22 @ 17:11:21
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: Din föralltid <333333333333333333333

Jag älskar dej så sjukt mycket mer bäbis <333333333333333333333333333333333333333

Dör utan dig, hjärtat :'(

Du & Jag föralltid <333333333333

2011-03-22 @ 19:39:22
Postat av: sabina

Svar; hah tur det :) Det är ju inte kul att göra något som är tråkigt precis ;)



2011-03-22 @ 19:50:31
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: charlotte

haha.. jag blev faktiskt lite smått ledsen när jag läste det med att din kompis skulle flytta..

Jag hade själv typ gråtit i sönder mig om min bästavän hade flyttat, usch.. :(

kram

2011-03-22 @ 21:06:20
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0