Freedom.

Idag har varit en grym dag. (a)
Emma, jag och Stina har ridit, fixat i stallet, spelat wii.
Och skrattat en massa!
Hovslagaren har också varit här så att Curry, Safir och Milda har blivit skodda.
Han får ta Wakinya imorgon. (y)
Den här veckan ser ut att fortsätta lika bra,
för imorgon kväll tills på Söndag ska Emma bo hos oss. :D
Ni vet hon som gästbloggade här förra inlägget.
Imorgon är det skola..
buhuu, Matteprov. o:
Men efter skolan ska jag rida Curry mannen, och på kvällen kommer som sagt Emma.

Nu ska jag, Emma och Stina gå ut till hästarna och ge dom lite mat.
Ha det så bra för det ska jag ha!

Söta katter. (a)


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0