gosh, jag är trött.

Godnatt bloggen.
Snart går jag och lägger mig.
Måste var pigg tills imorgon,
för jag bara älskar att gå upp tidigt
& gå ut till hästarna och springa. (a)
Det måste vara något allvarligt fel på mig.
Sen imorgon ska vi åka med Milda till en massör
typ. För hon behöver kännnas igenom.
Jag hoppas på att få en massa tips
på stretching och sånt.
Som jag kan göra på mina egna älsklingar. (y)
Sen ska Rebecca Dahlberg vara med oss imorgon också.
Vilket kommer bli super kul!
Så nu har jag typ rabblat upp hela morgondagen,
vad ska jag blogga om imorgon då ? o:
haha, <3


men nu börjar inlägget spåra ut.

puusss & hejjj!



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0