Kalmar + shopping.

Förlåt för sämst uppdatering idag.
haha, känns som jag har dålig uppdatering varje dag. ;)

Idag vaknade jag vid halv 8. (?)
Och då gick mamma och jag ut och gav hästarna sin frukost.
Sen käkade jag själv lite. & sen gick jag ut och släppte ut hästarna, mockade m.m.
Sen gick jag in och duschade.
Vid halv 11 kom vi iväg mot Kalmar. (y)
Emma kunde inte följa med för hon mådde inte så bra.. :(
I Kalmar åkte vi först till Hööks.
Där köpte jag ett träns till Wakinya, och mamma köpte lite smågrejjer till Stina och mig.
Svampar, lädertvål och ja. Sånt som alltid behövs. :)
Sen åkte vi till Madia Markt och där fick Stina och jag ett Wii Sports+Resort.
Tack så jätte mycket! (a)
Efter det åkte vi vidare till ModeHuset. Där gick vi runt ganska länge.
Stina hittade jätte mycket, medans jag bara hittade en mössa.
Den var rosa med en stor "fluff-boll" på huvet. Haha.
Riktigt gullig enligt mig. Den blir perfekt att ha i stallet när det är kallt.
Efter det åkte vi till CityGross för mamma skulle köpa mat.
Då passade Stina och jag på att kolla i hästavdelningen. Såklart!
Där hittade jag en sadelgjords tunnel i äkta fårskinn som jag köpte för att Curry har
fått lite, lite skav av sadelgjorden.
Visst, han har verkligen inte ont utav det, men lika bra att förebygga "skadan" ?
Den kostade inte skjortan heller. ;)
Sen åkte vi hem till Öland igen..
Då red jag båda pollarna och testade nya grejjerna.
Super !
Ikväll har hela familjen spelat Wii, och det var kul att lära mamma och pappa hur man bowlar.
Haha, humorprogram nästa ? :D


Imorgon kommer bilder på alla grejjerna. (a)
Låter det bra ?

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0