Massör med Milda.

Förlåt för sämst uppdatering idag!


Vaknade vid 7 ?
Gick ut till hästarna,
och sprang en runda.
Precis som jag tänkt.
Sen vid 11 åkte vi till en massör
med Milda.
Hon har enligt Stina känts lite konstig på sistone,
och hon har inte riktigt varit sig själv.
Där kollade han igenom Milda,
och "lossade" några knutor som hon hade.
Fråga mig inte hur han gjorde,
men han var sjukt duktig iallfall.
Sen fick Stina hjälp med ridningen.
I slutet såg man enorm skillnad.
Så himla kul att se! :D


Sen när jag kom hem,
var det bara att snabbt hoppa i duschen,
och göra mig i ordning.
För sen åkte jag till Borgholm
för att se på bio med Amelia tjejjään. [L]
Vi såg på Trassel,
och enligt mig var den asbraa. (a)
Jätte gullig verkligen.


Nu sitter jag och bara latar mig framför teven..
Snart ska jag baka. (yy)


milda o jag


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0