Min lördag. (:

Vaknade vid 7 typ ?
Gick ut till hästarna,
och sen sprang jag en runda.
Sen efter frukosten red jag Curry.
Efter det åkte familjen mot Kalmar,
och till Martin, Mia och Victors nya hus.
Där var även Marie, Staffan och Wilmer.
Och några fler också. ;)
Vi hjälpte till att slänga skräp,
och att passa Wilmer och Victor.
Mysigt, och kul att träffa alla.
Marie fyllde år igår, så hon fick lite paket och sånt.
Grattis i efterskott. :D
Efter ett tag åkte vi hemåt.
Direkt när jag kom hem åt jag lite pasta,
och sen gick jag ut för att rida andra plutten, Wakinya.
Och nu sitter jag här..
Äter lite popcorn och kollar på teve.

Jaaa, det var min lördag.
Kanske kommer mer uppdatering senare.



Vi hörs.


Ohyeah, nya egopics som jag tog idag! (yy)



Kommentarer
Postat av: charlotte

Du är sjukt söt!

älskar verkligen ditt hår hehe :)

2011-03-12 @ 19:29:17
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: charlotte

Du är sjukt söt!

Älskar verkligen ditt hår hehe :)

2011-03-12 @ 19:30:11
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0