Ridning 16/3-11

Wakinya
Red igenom henne i paddocken.
Hon var jätte lugn och fin.
Jätte mjuk i båda sidorna! <3



Curry
Red ut på en gräsväg i trav och galopp.
Allt gick super, och han var enormt fin!
Så fin och framförallt stadig i formen
har han nog aldrig varit.
Sen när jag galopperade
hörde jag att det klingade till.
Jag ba `åh, nej! Hoppas att han
inte tappade en sko!`
Och så kollar jag bakåt,
och vad ser jag där.
Jo, Currys vänstra framsko..

Hovslagaren får komma och slå i skon
så att jag kan vara med imorgon på Lotta Björe träningen!
Jag blir bara så himla less på att han ska trampa av sig skorna
hela tiden! :/



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0