Tjena Ellens grymma blogg!

Hej, jag heter Emma och är typ Ellenns bäta vän! :D
Jag tänkte gästblogga här ( egentligen snodde jag datorn från Ellen för hon ska spela Wii ) ;)

Jag heter som sagt Emma och är tretton år. Jag bor ca. 13 meter från Ellen,
så snacka om att vi ses hela tiden. Ni kanske har undrat vem den där Emma som
Ellen alltid är med, är för knäpp liten unge. Bara så ni vet är det jag! :D

Jag har tre hästar som heter Designs Coktail (Totte), Fidelie & Bello.
Jag har en hund och en katt, hunden heter Piece of Cake (Kakan) och katten heter Trisse.
Mina intressen är ganska självklart att rida! Jag ska antagligen börja spela fotboll också! :D
Jag har tävlat upp till LC+5, Jag tycker höga hinder är läskiga ;)

Jag tycker nin kan kolla min blogg!  http://emmaoholm.blogg.se/


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0