Varför får ridning mig att må bra ?

Här är några utav många anledningar.

1. För att jag kan vara mig själv med mina hästar.
2. För att jag är stolt över mig & mina hästar.
3. Ridningen får mig att växa som människa, och jag lär mig massvis med nya saker.
4. Jag blir målinriktad.
5. Jag har någonting att göra varje dag, och får motion.
6. Jag ser ljust på min framtid, och vill jobba med hästar när jag blir stor.

<3

Det här är mina första hästar som gav mig möjligheten till att ta min ridning till en högre nivå.
Tack för att ni finns, och har lärt mig så mycket.
Jag älskade er då, jag älskar er nu & jag älskar er föralltid.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0