what ? o:


kommentar:
elna
om Film ifrån Lotta träningen.:
vad stel han är? :S såg att du typ aldrig skrittar fram.. stackars häst



Vafan menar du ?
Enligt mig är han inte alls stel, och om han skulle vara det, hade någon utav mina tränare sagt det.
Du kanske inte vet det, men Lotta Björe är en elit-tränare, och hon vet mycket bättre än vad du vet.
Och vart har du sett att jag inte skrittar fram honom ? o:
Jag skrittar fram ungefär 10 minuter.
Han behöver inte mer.
Jag känner min häst, och det är inte ett dugg synd om honom.
Du fattar inte hur mycket tid jag lägger ner bara för att han ska må så bra som möjligt.
Jag blir så sjukt irriterad på sånt folk som du.
Men jag vet bäst hur jag ska ta hand om mina hästar, och dom mår super bra.
Om du tror att du kan trycka ner mig så tror du fel.

Jag har ingen aning om vem det är.
Så du kan vara snäll att säga vem du är nästa gång, och vart du har sett mig rida ?

Kommentarer
Postat av: charlotte

Ta verkligen inte åt dig av sånna kommentarer, dom är bara avunsjuka ;)

Vad vet hon om du skritta fram eller inte? :o

haha..

Du rider Curry sjukt bra ( har bara sett video men endå )

& man ser att dina ponnyer mår bra!

PS. spara ip-nummret.

Kram

2011-03-21 @ 21:43:20
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: Betty :)

Man ser att dina hästar mår bra , och vad vet hon om dig och curry ? Hon är en skummis ! Haha :P

2011-03-22 @ 08:43:24
URL: http://Http://Bettyengstrom.blogg.se/
Postat av: Betty <3

Hon kanske har sett dig på video , men det är ju du som är ägare för curry , och du ska inte lyssna på sånt strunprat , för det är inte sant !

Du vet vad som är sant och inte sant Ellen . :) <333

2011-03-22 @ 12:11:50
URL: http://Http://Bettyengstrom.blogg.se/
Postat av: Betty <3

Det är ju dina hästar så du vet ju bäst om dem :)

Men skit samma :) haha :] <3

2011-03-22 @ 12:46:26
URL: http://Http://Bettyengstrom.blogg.se/
Postat av: elna

i tryggestad??

2011-03-24 @ 15:41:38

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0