Äntligen hemma -.-'

Hemma från en lång dag som funtionär på dressyrtävling. Har stått vid in/ut släppet & i fiket.
Det var sjukt mycket folk vid fiket & vi sålde galet mycket!
Ganska segt med dressyrtävlingar men jag har jobbat lite på solbrännan iallafall.
Nu har jag tagit in ponnysarna & pappa kommer snart hem med pizza. Efter det ska jag ut & rida Wakinya & Curry.
Med Wakinya blir det en uteritt & Curry ska jag rida lite dressyr med. Man blir ju lite sugen på att tävla dressyr när man kollar på alla snygga hästar på tävingen. ;)
Ska se om jag kan få någon dressyrträning för Sofie. Det behövs verkligen nu!
Senare ikväll ska jag förhoppningsvis sova över hos Emma. Har inte träffat henne på evigheter!


Men ha det bra. :D


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0