Back in school.

Ja, då var första skoldagen efter påsklovet avklarad.
Det var väl helt okej. Nothing special liksom. (ursäkta svengelskan ;))
Träffade ju kompisarna igen.. Dom som jag inte hunnit träffa under Påsklovet var speciellt saknade.
Så det var skönt att snacka med dom. ♥
Nu går livet tillbaks till gamla vardagen. Efter skolan så red jag Wakinya.
Sen släppte vi bort hästarna i sommar-hagen, där dom fick gå i någon timme.
Efter det så gick jag en runda med Curry mannen. Riktigt mysigt. Kallt, men jag hade bra med kläder så.
Det var liksom helt vindstilla & solnedgång typ. & så gick jag ju med världens bästa häst också. Älsklingen!
Nu har jag duschat & ska kolla på lite tävlingar nu..

Puss! :*



Kommentarer
Postat av: amelia

sv: Tack älskling, inte för att någonting kan ändra det som hänt så blir det ändå enklare med er på min sida. Det är sådana små saker som ger mig kraft, som att du gav dig några minuter av din tid att kommentera.

Jag älskar dig i all evighet! <33333

2011-05-02 @ 21:39:33
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0