Bad update!

Godmorgon bloggen. Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag har faktiskt något att skylla på.. Efter jag hade sorterat täcken, vart med vida, ridit hokus pokus & nalle puh så åkte jag inte hem. Jag gick hem till Elin & Emma. Dom bor ju grannar med vida & Birger. Så hos dom fick jag rida Wera. :) Sen på kvällen hoppade vi studsmatta & hade det allmänt bara jätte kul! :D Efter det gick vi & la oss. Jag somnade som en stock! Haha! ;) Så jag har för det första inte haft tillgång till någon data, & inte haft tid att sitta med mobilen försen nu! Idag får vi se vad som händer hemma hos Birger.. Jag berättar mer om gårdagens ridpass ikväll. Efter hoppträningen. Haha, jag har mycket på schemat! :D

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0