Curry 3/5-11

Red ut i ca. 45 minuter.
Efter jag hade skrittat fram i 10 minuter så började jag trava.
Försökte ha en låg form redan ifrån början, så att Curry fick jobba med ryggmusklerna.
Han var väldigt trög & stark i högra sidan. Alltså högra mungipan eller vad man ska säga.
Jag fick typ kramp i armen.. Jag fick iallafall jobba riktigt ordentligt med min högra skänkel idag!
Travade fram ganska länge, tills det kändes bra. Sen började jag galoppera.
Inget högt tempo. Han fick i det tempot som han kunde hålla kvar formen, & i början fick jag ha honom väldigt kort, men kunde sedan låta honom länge mer på steget.
Det gick iallafall bra i slutet! Tyvärr var det värsta tråkiga vädret ute. Regn & Kallt!
Hoppas på att våren/sommarn ska komma tillbaka snart! :)

Jag vill aldrig i livet lämna dig.

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0