Curry 4/5-11

Hoppade lite nere på banan. Försökte hålla ett ganska lugnt tempo, eftersom det var ganska halt.. Men det var inte det lättaste! Curry var het & stressad & laddad på samma gång! o; Började med att rida över travbommar i en åtta. Curry var ändå väldigt fin i formen idag! (y) Gjorde mycket halter & igångsättningar. Även mycket små volter för att få honom mjuk. Sen gick jag över till galopp, och gjorde samma sak här. Efter ett tag började jag hoppa fram på ett litet räcke. Sen hoppade jag en bana på väldigt lågt. Curry hoppade inte riktigt lika bra som han brukar, och det tror jag beror på att han var så spänd. Eller jag vet att det beror på det.. I slutet tog jag även några större språng för att checka honom inför helgen! Tagga, tagga, tagga! Om jag inte har berättat det så är det sista omgången i div1 på söndag. Jag hoppar lb förklass & la lagklass med curry. Sen på måndag är det skol-dm med wakinya där jag hoppar en lc. Taggad till tusen! :D

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0