Det är nära nu..

Dagen har vart bra, men jag hade ändå klarat mig utan den liksom. ;)
Det har vart galet varmt, runt 25 grader i skuggan! o: Jag hade lätt kunnat ha bara shorts, men mina ben är alldeles för bleka för att visas för folk.
Får ta & sola lite hemma istället. (a)
Annars har det väl inte hänt något speciellt..
Startlistorna till Ölandshoppet har kommit ut nu. Jag har ganska bra startnummer, helt okej iallfall.
Jag föredrar att starta i slutet av klassen.. Jag gillar att veta lite konkurransen & sådär.
Det känns bara bättre. Men det är ju olika såklart! :)

Nu ska jag nog äta något. Vill snacka med Emma & bada i hennes härliga pool.. Hehe!

Ha det gutt, blir nog mer uppdatering senare ikväll!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0