Fredag den trettonde!

Shit, idag kommer jag ha otur! Det skulle nog vara bäst att stanna hemma.. Eller?
Nej, seriöst så tror jag inte så starkt på den här dagen. Varför skulle just ett speciellt datum vara oturs-dag liksom. Jag fick faktiskt min allra första häst, Agent Russin på fredag den trettonde.
& det var ju en utav dom bästa dagarna i mitt liv!
Så det ska nog gå bra idag tror jag. I eftermiddag ska jag rida markarbete med bommar & små hinder med Wakinya, & så ska jag jogga Curry.
Efter det så tror jag att jag ska ut och springa en runda. Får snacka med Emma. ;)
Men ha det bra, så hörs vi senare!

We gonna make it.

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0