Hallojj!

Tjenare bloggen! Hehe.

Jag har lite tid över på morgonen & den lägger jag till er!
Har varit ute i stallet. Släppt ut hästarna, mockat, fyllt på vattnet..
Idag ska jag till skolan, (såklart?). Det är "kom ikapp dag" så det blir nog ganska najjs!
Efter skolan ska jag hjälpa Stina med att fixa håret inför balen & sen så ska jag rida Milda. Mina hästar ska vila.
Denna veckan går jag bara tre dagar i skolan, för vi är lediga tors-måndag!
Torsdag, Fredag ska jag vara funktionär till stor hästarna som hoppar på Lundegård & på Lördag, Söndag & Måndag ska jag hoppa själv. Sjukt underbart.
Jag längtar..

Men det var väl det. Puss & Kram!

Bjuder på bilden! :D

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0