Helgen...

Jag har fredag/lördag helt uppbokat! :D
Imorgon när jag kommer hem från skolan så ska jag direkt ut till stallet & göra iordning ponnysarna.
Jag ska dressyrträna för första gången sen i höstas! Saknat det väldigt mycket & det ska bli kul att se vad Sofie (min dressyrtränare) tycker om Wakinya.
Och Curry har ju blivit ännu finare nu än förra gången hon såg honom!
Sen efter jag har dressyrtränat en halvtimme med varje häst så ska jag in & göra min iordnig + packa.
Då ska jag, Emma- och Elin Kraaijenbrink, Sandra Åhlund, Amanda Franzen & Alva Lanzinger in till Kalmar & kolla på bio. Filmen börjar vid kvart över 9.
Sen efter filmen så ska vi äta glass & sedan ska jag & Emma & Elin hem till dom & där ska jag sova över.
På Lördagen så ska vi till Lundegård & hjälpa till att bygga banan..
Sen åker jag med pappa hem. :)
Hemma ska jag rida pluttarna som vanligt & sen förhoppningsvis träffa Emma (Öholm den här gången). ;)

På Söndag får vi se vad som händer, men jag känner på mig att denna helgen kommer bli riktigt lyckad!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0