Hemma från skolan & Ebba.

Skoldagen gick relativt snabbt. Elevens Val dag ju! ;)
Parkour var jätte konstigt.. Jag sög på det. Men det var galet svårt iallfall. Jag som varken är smidig eller har bra balans..
Stackars Amelia som ramlade & fick en lätt hjärnskakning. Det såg sjukt läskigt ut, men det blev bättre efter ett tag som tur var. Sen så var det lunch. Där träffade vi Ebba, Tilda & Therese. Sen så hade jag hemkunskap.
Jag, Amelia & Mathilda bakade en tårta som faktiskt blev väldigt fin!
Dock smakade den nästan bara hallonsylt, men det är sånt man får leva med! :)
Efter skolan så åkte jag med Ebba hem & vi bakade kladdkake muffins & gick & handlade lite mat..
Efter en mysig eftermiddag med Ebba cheyen så kom mamma & hämtade mig.

Nu sitter jag här & ja? Snart ska jag ut & cykla en runda tror jag. Känner att jag behöver det. Hästarna vilar ju idag.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0